UPC sau TVR? Cine a gresit?

Joia TVR 1 are in programul de seara (prime time) documentare. In ultimele saptamani au fost prezentate cateva filme documentare foarte interesante cu „istorii” din lumea comunista. Ultima „reconstituire” de joi 17 aprilie 2008, despre „Atacul asupra ambasadei RPR de la Berna” a fost intrerupt cam pe la jumatatea filmului. Eu receptionez semnalul prin firma UPC. Totusi dupa aproximativ 20 de minute de „intuneric” s-a reluat emisia cu sfarsitul unui documentar despre canalul Suez care nu figura in programul serii respective.

CINE A INTRERUPT FILMUL? Operatorul de cablu sau chiar TVR?

N-am citit nicio reactie pe aceasta tema in zilele care au urmat. Nu vreau sa „ma arunc” in scenarii, dar „enigma” persista si poate ma ajuta cineva s-o dezleg.

Sper din suflet sa nu fie ceva intentionat! Ar fi un atentat grav la „libera exprimare” dupa 18 ani de la caderea comunismului 

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: