UPC sau TVR? Cine a gresit?

Joia TVR 1 are in programul de seara (prime time) documentare. In ultimele saptamani au fost prezentate cateva filme documentare foarte interesante cu „istorii” din lumea comunista. Ultima „reconstituire” de joi 17 aprilie 2008, despre „Atacul asupra ambasadei RPR de la Berna” a fost intrerupt cam pe la jumatatea filmului. Eu receptionez semnalul prin firma UPC. Totusi dupa aproximativ 20 de minute de „intuneric” s-a reluat emisia cu sfarsitul unui documentar despre canalul Suez care nu figura in programul serii respective.

CINE A INTRERUPT FILMUL? Operatorul de cablu sau chiar TVR?

N-am citit nicio reactie pe aceasta tema in zilele care au urmat. Nu vreau sa „ma arunc” in scenarii, dar „enigma” persista si poate ma ajuta cineva s-o dezleg.

Sper din suflet sa nu fie ceva intentionat! Ar fi un atentat grav la „libera exprimare” dupa 18 ani de la caderea comunismului 

Fapte, decizii, afirmatii ANTIDEMOCRATICE

Hai sa strangem aici tot ceea ce ni se pare ca incalca regulile si principiile unei democratii autentice!

La sfarsitul anului vom face clasamente per institutii, oameni politici si partide.

Topul este deschis tuturor!

1. Fapt: Inaintea summit-ului NATO au fost intorsi de la granita un grup de tineri germani care vroiau sa protesteze impotriva globalizarii

Decizia: A fost luata de autoritati (politia de frontiera) aflata in subordinea MIRA

Incalcarea dreptului la demonstratii este un act profund antidemocratic!

2. Fapt: (02.04.2008) Un grup de tineri de mai multe nationalitati au fost „bruscati” si luati de politie din interiorul fabricii „Timpuri noi” unde inchiriasera cu acte in regula o hala dezafectata pentru ca s-au gasit asupra lor „manifeste” anti NATO. Politia n-a putut prezenta un motiv legal si adevarat pentru care a facut aceasta actiune in forta.

Decizia: A fost luata (probabil) de politistii bucuresteni aflati in subordinea aceluiasi MIRA.

S-au incalcat drepturile omului prin lipsirea temporara de libertate fara niciun motiv.